Na początku wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka kochamy was chłopcy :**********
No niestety nie mam dzis aparatu , bo pożyczyłam koleżance ( martwię się o niego )
Dobra papa jutro najpóźniej w pon, dodam stylizację :*****
piątek, 30 września 2011
czwartek, 22 września 2011
Spinacze
Na wstępie przepraszam jeszcze raz za posta o tytule inspirejszyn , całkiem mi nie wyszedł . No ale niema się co załamywać , trening czyni mistrza co nie? :) . A dzisiaj przedstawię zdjęcia odnośnie mojej wczorajszej stylizacji i nowe inspiracje , no i moją lite must have :)
bluzka - pepco ? zł + diy
spodenki - sh obcięte przeze mnie 6 zł
rajstopy - niepamietam ? zł
buty - deichmann 80 zł
torba -( mamy ) orsay ? zł pierśconek - diy
Doda
Marinka
I moja ukochana Maja !! . Niektórzy mówią że byłam kiedys do niej podobna , jak miałam ciemniejsze i krótsze włosy , ale teraz niestety to sie zmieniło :(((
bluzka - pepco ? zł + diy
spodenki - sh obcięte przeze mnie 6 zł
rajstopy - niepamietam ? zł
buty - deichmann 80 zł
torba -( mamy ) orsay ? zł pierśconek - diy
Doda
Marinka
I moja ukochana Maja !! . Niektórzy mówią że byłam kiedys do niej podobna , jak miałam ciemniejsze i krótsze włosy , ale teraz niestety to sie zmieniło :(((
wtorek, 20 września 2011
Inspirejszyn
Na początek przepraszam za literówki które ie pojawiają na postach no ,ale już mówiłam że to wina komputera , a dzisiaj moja a w zasadzie( była babci ) spódniczka i z czym ja zestawiłam .
Obcięta przeze mnie zresztą to widać , bo zamiast kulturalnie poczekać na maszynę do szycia i sprawne ręce mojej mamy , musiały tą spódniczkę dopaść moje dłonie ( niestety , bo teraz widać krzywe efekty ;) .No ale co tam , dziś spódniczka , inspirejszyn i moje paznokcie. Niestety nie dodaje stylizacji ,bo 9 godzin prawie 10 , robi swoje . Więc musicie zadowolić się tym :)
poniedziałek, 19 września 2011
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)









































