niedziela, 30 października 2011

?

 
 
 Nie wiem co mam dzisiaj wam napisać . Pustka w głowie ... Więc jak będę coś bredzić  od rzeczy to mam usprawiedliwienie . Muszę dodać jakąś ładną stylizację , może we wtorek  :)
A tak odbiegając od tematu mody , nienawidzę tej szkoły! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !  Same sprawdziany ! ohh . 8 /























czwartek, 27 października 2011

Zazdrosna



Jejku jak patrzę na zdjęcia niektórych blogerek , jakie one mają ciuchy to mam ślinotok , może to trochę obrzydliwe , ale naprawdę kopara z zazdrości zjeżdża mi do samej ziemi !! Niestety ja na lity jeszcze  (podkreślam jeszcze , ale już niedługo ! to się zmieni , co prawda nie będę miała 18 , ale 3 lata poczekam do dorosłości i kupię sobie te cudoooowne buty ! ) no ale kontynuując jestem niestety trochę za młoda , więc muszę zadowolić się inspiracjami i ich zdjęciami