piątek, 30 grudnia 2011

Zmiana planów

Dzisiaj stylizacja z przedwczoraj i jak byłam ubrana na Święta . :)
1 dzień świąt

Napiszę tylko tyle , że na żywo wyglądało lepiej :)











PS. Porządek w pokoju nie jest tu najwazniejszy :P ( sprzątałam dzień wcześniej naprawdę !! ). Pozy też :)

środa, 28 grudnia 2011

SORA

Sora że wgl ten wczorajszy post tak beznadziejnie wyszedł , ale albo coś z tym starym gruchotem (komputerem) się dzieję , albo coś z blogerem . Tak więc dzisiaj dodaję resztę zdjęć które miałam dodać wczoraj , a na jutro jest przewidziana stylizacja świateczna i moje prezenty







wtorek, 27 grudnia 2011

Dawno mnie było

Trochę dawno mnie nie było i przybyło mi trochę rzeczy . Trochę niepotrzebnych a trochę ładnych ^^ . jutro góra pojutrze wstawię stylizacje ze świąt a dzisiaj troche moich zdjęć i nowe ciuchy .





sory ale nie mogę dodać żadnych zdjęć , bo się blogspot zwiesił , może do jutra sie naprawi ( mam , kurde nadzieję !) .

wtorek, 6 grudnia 2011

...

   Nic ciekawego u mnie nie słychać , jakby ktoś może byłby zainteresowany . Niestety cierpię na brak jakiegokolwiek fotografa i tła , ale w najbliższym czasie postaram się zrobić zdj . jakiejś mojej stylizacji ( o ile noc mnie nie zastanie , bo tyle teraz ludzie w moim wieku siedzą w szkole !! )
A dzisiaj moje nabytki , trochę w przekłamanych kolorach , no ale przeżyjemy :)

                                                                                 SH
                                                                                  SH
                                                                               SH
                                                                                 SH
                                                                  VERO MODA
                                                                         HOUSE
                                                                            DIY



                                                            JADŁAM DZISIAJ !!!!!!!!!!!!