wtorek, 6 grudnia 2011

...

   Nic ciekawego u mnie nie słychać , jakby ktoś może byłby zainteresowany . Niestety cierpię na brak jakiegokolwiek fotografa i tła , ale w najbliższym czasie postaram się zrobić zdj . jakiejś mojej stylizacji ( o ile noc mnie nie zastanie , bo tyle teraz ludzie w moim wieku siedzą w szkole !! )
A dzisiaj moje nabytki , trochę w przekłamanych kolorach , no ale przeżyjemy :)

                                                                                 SH
                                                                                  SH
                                                                               SH
                                                                                 SH
                                                                  VERO MODA
                                                                         HOUSE
                                                                            DIY



                                                            JADŁAM DZISIAJ !!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. Nie wiem czemu ale ja to nigdy nic w sh upolować nie mogę...Może za mało cierpliwa jestem eh. CO do włosów to za 2 tygodnie ombre już nie będzie, bo znowu naszło mnie na jakąś zmianę hehe :)

    OdpowiedzUsuń