Dzisiaj jak wynika z tytułu ;p będzie stylizacja , tylko strasznie zwyczajna . Strasznieeee , po prostu obudziłam się za późno i nie wiedziałam w co się ubrać dlatego wyciągnęłam z szafy pierwsze lepsze ciuszki . Postaram się jeszcze dodać zdjęcia mojej stylizacji na weekend .
bluzowa marynarka - Amisu
spodnie - sh
bluzka - next
torebka - mamy
buty - wiadomo ;p
rzemyk z piórkami - diy , pierścionek - claire's
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz